Yayınlanma Tarihi
24 Mart 2020
in
Kurula Şikâyet İçin Herhangi Bir Şart Öngörülmüş müdür?
Başvuru yoluna gitmenin zorunlu, şikâyet yoluna gitmenin ise ihtiyari olması sebebiyle, başvurusu zımnen veya açıkça reddedilen ilgili kişinin bir yandan Kurula şikâyette bulunabilmesi, aynı zamanda veri sorumlusuna karşı doğrudan yargı yoluna gidebilmesi mümkündür.
Benzer içerikler
19 Ocak 2021
Kişisel Verileri Koruma Kurumu İlke Kararı
Veri sorumluları tarafından kişilerin telefon numarası, eposta adresi gibi iletişim kanallarına Kanuna [...]
DevamıAlenileştirme Nedir?
Alenileştirme kavramı “Herkes tarafından bilinir kılma” anlamına gelmektedir ve KVKK’nın 5. maddesinde, [...]
Devamı1 Ekim 2020
Denizli Verbis Sorgulama
Verbis başvuru nasıl yapılır? VERBİS; kişisel verileri işleyen gerçek ve tüzel kişilerin, kişisel veri [...]
Devamı