Yayınlanma Tarihi
24 Mart 2020
in
Kurula Şikâyet İçin Herhangi Bir Şart Öngörülmüş müdür?
Başvuru yoluna gitmenin zorunlu, şikâyet yoluna gitmenin ise ihtiyari olması sebebiyle, başvurusu zımnen veya açıkça reddedilen ilgili kişinin bir yandan Kurula şikâyette bulunabilmesi, aynı zamanda veri sorumlusuna karşı doğrudan yargı yoluna gidebilmesi mümkündür.
Benzer içerikler
2021 Yılı KVKK idari para cezaları
KVKK İDARİ PARA CEZALARI- 2021 6698 Sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’nun 18. Maddesindeki [...]
DevamıKişisel Verileri Koruma Kurumu İlke Kararı
Veri sorumluları tarafından kişilerin telefon numarası, eposta adresi gibi iletişim kanallarına Kanuna [...]
Devamı