Yayınlanma Tarihi
24 Mart 2020
in
Kurula Şikâyet Yoluna Gitmenin Bir Ön Şartı Var mıdır?
Kişisel verilerin korunması ile ilgili taleplerde öncelikle veri sorumlusuna başvuru yapılması
zorunlu olup, bu yol tüketilmeden şikâyet yoluna gidilemez. Böylece uyuşmazlıkların belirli
bir kısmının veri sorumluları tarafından giderilmesi amaçlanmaktadır. Dolayısıyla başvuru
yoluna gitmek zorunlu, şikâyet yoluna gitmek ise ihtiyaridir.
Benzer içerikler
19 Ocak 2021
Kişisel Verileri Koruma Kurumu İlke Kararı
Veri sorumluları tarafından kişilerin telefon numarası, eposta adresi gibi iletişim kanallarına Kanuna [...]
DevamıAlenileştirme Nedir?
Alenileştirme kavramı “Herkes tarafından bilinir kılma” anlamına gelmektedir ve KVKK’nın 5. maddesinde, [...]
Devamı1 Ekim 2020
Denizli Verbis Sorgulama
Verbis başvuru nasıl yapılır? VERBİS; kişisel verileri işleyen gerçek ve tüzel kişilerin, kişisel veri [...]
Devamı