Yayınlanma Tarihi
24 Mart 2020
in
Kurula Şikâyet Yoluna Gitmenin Bir Ön Şartı Var mıdır?
Kişisel verilerin korunması ile ilgili taleplerde öncelikle veri sorumlusuna başvuru yapılması
zorunlu olup, bu yol tüketilmeden şikâyet yoluna gidilemez. Böylece uyuşmazlıkların belirli
bir kısmının veri sorumluları tarafından giderilmesi amaçlanmaktadır. Dolayısıyla başvuru
yoluna gitmek zorunlu, şikâyet yoluna gitmek ise ihtiyaridir.
Benzer içerikler
2021 Yılı KVKK idari para cezaları
KVKK İDARİ PARA CEZALARI- 2021 6698 Sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’nun 18. Maddesindeki [...]
DevamıKişisel Verileri Koruma Kurumu İlke Kararı
Veri sorumluları tarafından kişilerin telefon numarası, eposta adresi gibi iletişim kanallarına Kanuna [...]
Devamı