Yayınlanma Tarihi
24 Mart 2020
in
Kurula Şikâyet Yoluna Gitmenin Bir Ön Şartı Var mıdır?
Kişisel verilerin korunması ile ilgili taleplerde öncelikle veri sorumlusuna başvuru yapılması
zorunlu olup, bu yol tüketilmeden şikâyet yoluna gidilemez. Böylece uyuşmazlıkların belirli
bir kısmının veri sorumluları tarafından giderilmesi amaçlanmaktadır. Dolayısıyla başvuru
yoluna gitmek zorunlu, şikâyet yoluna gitmek ise ihtiyaridir.
Benzer içerikler
8 Ekim 2024
ANONİM VERİ VE ANONİMLEŞTİRİLMİŞ VERİ ARASINDAKİ FARK NEDİR?
Anonim hale getirme veya anonimleştirme, verilerin başka verilerle eşleştirilse dahi, hiçbir surette [...]
Devamı4 Ekim 2024
Dijital Sağlık Uygulamalarında Kişisel Verilerin Korunması: KVKK ve Tele-Tıp Hizmetleri
Dijital sağlık uygulamaları ve tele-tıp hizmetleri, modern sağlık sisteminin vazgeçilmez bir parçası haline [...]
Devamı3 Ekim 2024
Çocukların Kişisel Verilerinin Korunması: KVKK ve Yeni Düzenlemelerin Getirdiği Zorunluluklar
Dijital dünyada çocuklar, internet, sosyal medya ve mobil uygulamalar aracılığıyla kişisel bilgilerini [...]
Devamı2 Ekim 2024
E-Ticaret Siteleri İçin KVKK Uyum Rehberi: Son Dönemde Yaşanan Veri İhlalleri ve Cezalar
E-ticaret sektörü, son yıllarda hızla büyüyerek dijital ekonominin en önemli parçalarından biri haline [...]
Devamı